Zamówienia
Składanie zamówień w sklepie online jest możliwe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
By zamówienie zostało przyjęte do realizacji, prosimy o wykonanie kolejnych czynności:
- wybierz interesujące Cię towary i ich rozmiar, dodając je do koszyka,
- podaj poprawne dane osobowe oraz dane do wysyłki zamówienia (towar wysyłamy na terenie Polski oraz wszystkich krajów UE),
- wybierz preferowane formy dostawy i sposób płatności,
- zatwierdź zamówienie.
Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, dostaniesz od nas automatyczne potwierdzenie jego przyjęcia w formie wiadomości mailowej na podany przez Ciebie adres.
By zamówienie zostało przyjęte do realizacji, prosimy o uiszczenie zapłaty za towar i ewentualne koszty przesyłki (nie dotyczy zamówienia za pobraniem). Następnie:
- wysyłamy kolejną wiadomość e-mail, informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji,
- na życzenie kupującego dołączamy fakturę VAT.
Sposoby płatności i dostawy
Akceptowane formy płatności:
- płatność kartą
- gotówka (przy wyborze opcji odbiór osobisty lub za pobraniem).
Możliwe sposoby dostawy:
- kurier: bez pobrania 16,00 zł,
- kurier: z pobraniem 19,00 zł,
- Poczta Polska: bez pobrania 11,90 zł,
- Poczta Polska: z pobraniem 13,50 zł.
Zwroty lub wymiana
W ciągu 14 dni od dnia doręczenia zamówienia masz możliwość jego zwrotu i odstąpienia od umowy sprzedaży bez konieczności podawania przyczyny. Możesz także wymienić produkt – na przykład na inny rozmiar. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie go na adres podany na formularzu zwrotu, który zostaje dołączony do każdej przesyłki.
Zamówienia możesz składać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@modesta.com.pl lub drogą telefoniczną od poniedziałku do piątku w godzinach pracy sklepu (od godz. 8.00 do 16.00), pod numerem telefonu 572 077 772.
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz. Nasza obsługa chętnie pomoże Ci złożyć zamówienie przez internet.