odpowiedź

default image

odpowiedź

Szanowna Pani Beato.
Przepraszam za kłopot związany z realizacją części Pani zamówienia .
Jednak proszę zrozumieć ,że zamówienia realizowane są u nas w firmie indywidualnie .Tylko w ten sposób możemy zapewnić tak wysoką jakość naszych wyrobów .Może się więc zdarzyć ,że chwilowo czegoś brakuje albo trzeba chwilę poczekać.
W tym sezonie wiosenno-letnim ,wychodząc naprzeciw sugestiom klientek rozszerzyliśmy proponowane modele o rozmiary 36,52,54 oraz zwiększyliśmy znacznie ich ilość.
Każdego tygodnia proponujemy inne –nowe modele tak aby nasze klientki miały możliwość wybrania dla siebie czegoś odpowiedniego.
A więc korzystając z okazji jeszcze raz przepraszam nie tylko Panią ale wszystkie inne oczekujące osoby i obiecuję ,że takie sytuacje będziemy starać się eliminować na bieżąco.
Rozszerzając usługi internetowe przyjęliśmy do pracy młodych ludzi którzy muszą jeszcze wiele nauczyć się a więc również w ich imieniu proszę o wyrozumiałość.
Modesta Rzepecka -Kozłowska

FIRMA MODESTA 13 maja 2016