Koszyk

odpowiedź

default image

odpowiedź

Szanowna Pani Beato.
Przepraszam za kłopot związany z realizacją części Pani zamówienia .
Jednak proszę zrozumieć ,że zamówienia realizowane są u nas w firmie indywidualnie .Tylko w ten sposób możemy zapewnić tak wysoką jakość naszych wyrobów .Może się więc zdarzyć ,że chwilowo czegoś brakuje albo trzeba chwilę poczekać.
W tym sezonie wiosenno-letnim ,wychodząc naprzeciw sugestiom klientek rozszerzyliśmy proponowane modele o rozmiary 36,52,54 oraz zwiększyliśmy znacznie ich ilość.
Każdego tygodnia proponujemy inne –nowe modele tak aby nasze klientki miały możliwość wybrania dla siebie czegoś odpowiedniego.
A więc korzystając z okazji jeszcze raz przepraszam nie tylko Panią ale wszystkie inne oczekujące osoby i obiecuję ,że takie sytuacje będziemy starać się eliminować na bieżąco.
Rozszerzając usługi internetowe przyjęliśmy do pracy młodych ludzi którzy muszą jeszcze wiele nauczyć się a więc również w ich imieniu proszę o wyrozumiałość.
Modesta Rzepecka -Kozłowska

FIRMA MODESTA 13 maja 2016

[WIDGET-WZ]
2-newsletter-375x450

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj informacje o nowościach  oraz otrzymaj kod na -5% na pierwsze zakupy!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o nowościach i promocjach w sklepie Modesta.com.pl, przesyłanych przez Dom Mody Modesta Piotr Kozakiewicz po podany przeze mnie adres poczty elektronicznej. Ponadto oświadczam, że zapoznałem/-am się z Regulaminem (w zakresie postanowień dotyczących Newslettera) i Polityką prywatności oraz akceptuję ich postanowienia.”

*